Właściwości i zastosowanie blach ze stali konstrukcyjnej Atmofix zgodnie z EN 10025-5

Blachy ze stali konstrukcyjnej Atmofix są doskonale odporne na warunki atmosferyczne i wyróżniają się w szczególności podwyższoną odpornością na korozję atmosferyczną. Posiadają zdolność tworzenia patyny, co znacznie spowalnia powstawanie i postęp korozji. Dzięki temu blachy nie wymagają żadnych zabiegów powierzchniowych, takich jak nakładanie powłok antykorozyjnych. Blachy ze stali konstrukcyjnej Atmofix, których wymagania techniczne określa norma EN 10025-5, są również doskonale odporne na działanie atmosfer zawierających siarkę i wymagają minimalnych zabiegów konserwacyjnych. Są zatem ekonomicznie korzystnym i bardziej ekologicznym wyborem.

Ich wysoka odporność zapewnia długą żywotność we wszystkich zastosowaniach. Oferuje szeroki zakres zastosowań, nadaje się również do konstrukcji trudno dostępnych, gdzie naprawa powłok w przyszłości byłaby utrudniona. Nadają się głównie do konstrukcji mostów, ale można je również spotkać do konstrukcji kominów, kominów lub masztów. Możesz ich również użyć podczas budowy kontenerów transportowych, okładzin budynków lub tworzenia dzieł sztuki na świeżym powietrzu. Dzięki swoim doskonałym właściwościom i niepowtarzalnemu wyglądowi znajdą zastosowanie w wielu nie tylko gałęziach przemysłu.

Równoznaczne oznaczenie stali

EN 10025-5 EN 10155 SEW 087 CAN/CSA - G40.21-M
Jakość S355J0W S355J0W - -
Jakość S355J2W S355J2G2W WTSt 52-3 350AT
Jakość S355K2W S355K2G2W - -

Podstawowe charakterystyki poszczególnych cech

Marka stali Minimalna granica plastyczności
ReH2) [MPa]
Granica wytrzymałości
Rm [MPa]
Minimalna plastyczność
[%]
Minimalna praca udarowa
KV [°C/J]
CEV maks.1) Grubość
[mm]
S355J0W/1.8959 355 470–630 20 0/27 0,52 6-80
S355J2W/1.8965 355 470–630 20 −20/27 0,52 6-80
S355K2W/1.8967 355 470–630 20 −20/40 0,52 6-80
S355J4W 355 470–630 20 −40/27 0,52 6-80
S355J5W 355 470–630 20 −50/40 0,52 6-80

 

  1. Obowiązuje dla grubości do 16 mm, większe grubości zgodnie z normą

Realizacja

Most autostradowy Rojek w Ostrawie-Svinovie, Czechy

Most autostradowy na D47 prowadzi przez węzeł Polanecká, staw Rojek i linię kolejową.
Most składa się z dwóch równoległych ciągłych belek o długości mniejszej niż 590 m. Rok budowy: 2004–2005.
Zużyty materiał: ok. 2000 ton arkuszy.

Most autostradowy w Ostrawie, Republika Czeska

Jest to most autostradowy na drodze D47 przez Odrę w Ostrawie.
Budynek ma długość 402 m. Rok budowy: 2001–2002.
Zużyty materiał: ok. 4000 ton arkuszy.

Ta strona korzysta z plików cookie

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług, personalizacji reklam i monitorowanie ruchu. Dalsze korzystanie z tej strony zgadzasz się z wykorzystaniem plików cookie. Więcej informacji

Ustawienia plików cookie

Twoja prywatność jest ważna. Możesz wybrać spośród poniższych ustawień plików cookie. Więcej informacji